توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سنبادبی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با سایت است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس ‏‌های سنباد بی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

هزینه حمل و نقل شهری از انبار سنباد بی تا ترمینال یا پایانه باربری به عهده سنباد بی می باشد و پس از آن هزینه طبق بارنامه بر عهده خریدار است.

لغو سفارش پس از ارسال کالا، بعد از کسر هزینه حمل و نقل برگشت به انبار سنباد بی از حساب خریدار ، باقی مانده حساب به مشتری عودت می شود.

برای سفارشات کنسلی وجه دریافتی از مشتری بعد از انجام مراحل حسابداری حداقل تا مدت ۳ روز کاری به حساب مشتری عودت می‌شود.

اجناس گارانتی شده توسط شرکت های همکار،، تحت گارانتی همان شرکت های تولیدی و با پشتیبانی درج شده در کاتالوگ محصول می باشد ، سنباد بی مسئولیتی در ارائه گارانتی به این محصولات ندارد.

دستگاه های الکتریکی شامل ۷ روز بازگشت کالا نمی‌باشد.

صدمات ناشی از حمل از مبدا پایانه باربری ، ترمینال و غیره به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و شامل بیمه شرکت حمل بار است.

نصب کالاهایی که نیازمند نصاب شرکت است باید به وسیله نصاب شرکت های عرضه کننده محصول و با هماهنگی خودشان انجام شود..

در شرایط نوسانی بازار در محدوده های زمانی خاص ممکن است قیمت ها با قیمت های درج شده در سایت متفاوت باشد در این صورت با اطلاع مشتری ما به التفاوت مبلغ کالا دریافت شده و کالا ارسال می شود در غیر این صورت مبلغ پرداختی عینا عودت داده می شود.

مدت ارسال نوشته شده در سایت صرفاً زمان آماده سازی محصول از انبار سنبادبی تا باربری می‌باشد که شماره پیگیری و نام باربری به مشتری اعلام می گردد، تاخیر در ارسال از جانب باربری و یا ترمینال هیچگونه مسئولیتی را متوجه سنباد بی نمی‌کند.

ارسال مرسولات ارائه شده از طریق سیستم  پست، باربری و همچنین سامانه اتوبوس رانی انجام می شود و برای شهرهای نزدیک حداقل ۲۴ ساعت، شهرهای دور ۴۸ ساعت و شهرهای خیلی دور حداقل ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

(ارسال برای شهر قزوین و شهر الوند در همان روز و با کرایه حداقلی ۸۰۰۰تومان صورت میگیرد )

در صورت سفارش کالا با حجم ماشین دربست پیش از ارسال کالا هزینه های حمل با مشتری هماهنگ می شود.

سایت سنباد بی این اختیار را دارد که قوانین سایت را در هر زمان با توجه به سیاست های سنباد بی تغییر دهد.

کاربر با عضویت در سایت تمام قوانین را می پذیرد

بازگشت به بالا
0
با موفقیت به سبدخرید اضافه شد.
سلام سوالی داری تو ایتا بپرس